Тарыфы на водазабеспячэнне і водаадвядзенне для насельніцтва
Тарыфы на водазабеспячэнне і водаадвядзенне для юрыдычных асоб
Тарыфы на паслугі па абыходжанні з вадкімі камунальнымі адходамі
АБ ПРАДПРЫЕМСТВЕ
Наша місія:- Беражліва выкарыстоўваючы найкаштоўнейшае прыроднае багацце, сваёй працай мы забяспечваем жыццё.
- Мы паляпшаем якасць жыцця людзей сёння і клапоцімся пра будучыя пакаленні.
- Эфектыўнасць.
- Аператыўнасць.
- Абавязковасць.
- Адказнасць (у т. л. сацыяльная).
- Доўгатэрміновасць і амбітнасць.
- Камандны дух.
- Полацкводаканал – лідар у сферы водазабеспячэння ў Рэспубліцы Беларусь з сістэмай водаачышчэння еўрапейскага ўзроўню.
- Полацкводаканал – наватар у сферы ўжывання перадавых тэхналогій, аўтаматызацыі вытворчасці.
- Полацкводаканал дасягае пастаўленых мэтаў і вырашае пастаўленыя задачы ў мінімальныя тэрміны. Мы робім не заўтра, а тут і цяпер, таму што Мы — Каманда.
- Полацкводаканал заслужана карыстаецца падтрымкай насельніцтва і мясцовай улады.
- Цэнтральнае водазабеспячэнне – у кожную хату!
Рэквізіты
Філіял «Полацкводаканал» УП «Віцебскаблводаканал»
Дырэктар — Фелiсаў Аляксандр Анатольевіч.
Нашы рэквізіты: разліковы рахунак BY66BPSB30121159410129330000 у рэгіянальнай дырэкцыі №200 ААТ «БПС-Ашчадбанк», BIC: BPSBBY2X, УНП 300050052
Кіраўнік дзейнічае на падставе даверанасці №1 ад 11.01.2021.
Асноўны кірунак эканамічнай дзейнасці – збор, ачыстка і размеркаванне вады.
Юрыдычны адрас арганізацыі: 211410, г. Полацк, вул. Касцецкай д. 25а.
Паштовы адрас: 211410, г. Полацк, вул. Касцецкай д. 25а.
Тэлефон: 8 (0214) 77-16-78 — прыёмная. Факс: 8 (0214) 77-94-70.
Рэжым працы: панядзелак — пятніца з 08.30 да 17.00; Перапынак на абед з 13.00 да 13.30.
E-mail: info@polotskvodokanal.by
Тэлефон гарачай лініi: 77-41-75 кругласутачна.
Адзіны кароткі нумар: 115
Вышэй стаячая арганізацыя
УП «Віцебскаблводаканал»:
Генеральны дырэктар — Хвалько Аляксей Мікалаевіч.
Адрас: 210026, г.Віцебск, вул.Замкавая, 4-3, тэлефон 8 (0212) 68-00-26.
Рэжым працы панядзелак — пятніца з 08.00 да 17.00; Перапынак на абед з 13.00 да 14.00. Субота, нядзеля — выхадны.
Аддзел жыллёва-камунальнай гаспадаркі Полацкага райвыканкама:
Начальнік аддзела ЖКГ — Казлоўскі Уладзімір Мікалаевіч.
Адрас: 211400, г.Полацк, вул. Талстога, д.6, каб. 142, тэлефон: 8 (0214) 42-52-87.
Рэжым працы панядзелак — пятніца з 08.00 да 17.00; Перапынак на абед з 13.00 да 14.00.
Дзейнасць
Філіял «Полацкводаканал» УП «Віцебскаблводаканал» ажыццяўляе забеспячэнне вадой насельніцтва, прадпрыемстваў, арганізацый, устаноў, водаадвядзенне і каналізацыю сцёкавых вод, выконвае работы па рамонце абсталявання і водаправодна-каналізацыйных сетак у г.Полацку, Полацкім, Шумілінскім, Ушацкім і Расонскім раёнах.
У сваёй дзейнасці прадпрыемства кіруецца:
Палажэннем пра Філіял «Полацкводаканал» Віцебскага абласнога камунальнага ўнітарнага прадпрыемства водаправодна-каналізацыйнай гаспадаркі «Віцебскаблводаканал», зацверджаным 10 студзеня 2018 года;
Законам Рэспублікі Беларусь «Аб пітным водазабеспячэннi» №271-З ад 24.06.1999, іншымі нарматыўнымі актамі, якiя адносяцца да дзейнасці прадпрыемства.
Арганізацыйная структура
ІНФАРМАЦЫЯ
Заканадаўства
Пералік асноўных нарматыўна-прававых актаў, якія выкарыстоўваюцца ў рабоце
-
Закон Рэспублікі Беларусь №271-З ад 24.06.1999 (рэд. ад 13.07.2019) «Аб пітным водазабеспячэнні».
-
Пастанова Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь №788 ад 30.09.2016 (рэд. ад 01.01.2021) «Аб зацвярджэнні Правілаў карыстання цэнтралізаванымі сістэмамі водазабеспячэння, водаадвядзення (каналізацыі) у населеных пунктах».
-
Жыллёвы кодэкс Рэспублікі Беларусь №428-З ад 28.08.2012 (рэд. ад 01.01.2020).
-
Указ Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь №535 ад 31.12.2015 (рэд. ад 11.04.2020) «Аб прадастаўленні жыллёва-камунальных паслуг».
-
Указ Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь №488 ад 22.12.2018 «Аб будаўніцтве сетак водазабеспячэння, водаадвядзення (каналізацыі)».
-
Пастанова Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь №571 ад 12.06.2014 «Аб зацвярджэнні Палажэння аб парадку разлікаў і ўнясення платы за жыллёва-камунальныя паслугі і платы за карыстанне жылымі памяшканнямі дзяржаўнага жыллёвага фонду, унясенні змяненняў і дапаўненняў у пастановы Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь і прызнанні страціўшымі сілу пастаноў Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь і іх структурных элементаў».
-
Пастанова Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь №1466 ад 16.12.2005 «Аб зацвярджэнні Палажэння аб парадку пераразлікаў платы за некаторыя віды камунальных паслуг і прыпынення (аднаўлення) прадастаўлення камунальных паслуг».
-
Закон Рэспублікі Беларусь №405-З ад 16.07.2008 (рэд. ад 28.08.2012) «Аб абароне правоў спажыўцоў жыллёва-камунальных паслуг».
-
Пастанова Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь №99 ад 27.01.2009 (рэд. ад 17.03.2019) «Аб мерах па рэалізацыі Закона Рэспублікі Беларусь «Аб абароне правоў спажыўцоў жыллёва-камунальных паслуг».
-
Пастанова Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь №133 ад 28.02.2019 «Аб змяненні пастановы Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь ад 27 студзеня 2009г. №99».
-
Пастанова Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь №239 ад 12.04.2019 «Аб рэалізацыі Дырэктывы Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 4 сакавiка 2019г. №7».
-
Дырэктыва Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь №7 ад 04.03.2019 «Аб удасканаленні і развіцці жыллёва-камунальнай гаспадаркі краіны».
-
Закон Рэспублікі Беларусь №300-З ад 18.07.2011 (рэд. ад 23.01.2016) «Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асобаў».
-
Закон Рэспублікі Беларусь №433-З ад 28.10.2008 «Аб асновах адміністрацыйных працэдур».
-
Указ Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь №200 ад 26.04.2010 «Аб адміністрацыйных працэдурах, што ажыццяўляюцца дзяржаўнымі органамі і іншымі арганізацыямі па заявах грамадзян».
-
Дырэктыва Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь №1 ад 11.03.2004 «Аб мерах па ўмацаванні грамадскай бяспекі і дысцыпліны».
-
Дырэктыва Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь №3 ад 14.06.2007 «Эканомія і беражлівасць – галоўныя фактары эканамічнай бяспекі дзяржавы».
-
Пастанова Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь №326 ад 21.04.2016 (рэд. ад 01.09.2017) «Аб зацвярджэнні Дзяржаўнай праграмы «Камфортнае жыллё і спрыяльнае асяроддзе» на 2016-2020 гады».
Нарматыўныя дакументы, якія рэгулююць пытанні кантролю якасці і бяспекі пітнога водазабеспячэння:
-
Закон Рэспублікі Беларусь №340-З ад 07.01.2012 (рэд. ад 27.01.2020) «Аб санітарна-эпідэмічным дабрабыце насельніцтва».
-
Пастанова Міністэрства аховы здароўя Рэспублікі Беларусь №69 ад 16.09.2014 «Аб зацвярджэнні Санітарных норм і правілаў «Санітарна-эпідэміялагічныя патрабаванні да сістэм цэнтралізаванага гаспадарча-пітнога водазабеспячэння».
-
Пастанова Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь №594 ад 04.09.2019 «Аб зацвярджэнні Правілаў тэхнічнай эксплуатацыі сістэм пітнога водазабеспячэння і водаадвядзення (каналізацыі) населеных пунктаў».
-
Пастанова Галоўнага дзяржаўнага санітарнага ўрача Рэспублікі Беларусь №46 ад 19.10.1999 «Аб увядзеннi ў дзеянне санітарных правілаў і нормаў» СанПіН 10-124 РБ 99).
Нарматыўныя дакументы, якія рэгулююць пытанні аховы навакольнага асяроддзя:
-
Водны кодэкс Рэспублікі Беларусь №149-З ад 30.04.2014 (рэд. ад 13.07.2019).
-
Кодэкс Рэспублікі Беларусь аб нетрах №406-3 ад 14.07.2008 (рэд. ад 23.01.2017).
-
Закон Рэспублікі Беларусь №1982-XII ад 26.11.1992 (рэд. ад 01.01.2020) «Аб ахове навакольнага асяроддзя».
-
Закон Рэспублікі Беларусь №2-3 ад 16.12.2008 (рэд. ад 17.08.2016) «Аб ахове атмасфернага паветра».
-
Закон Рэспублікі Беларусь №271-3 ад 20.07.2007 (рэд. ад 17.08.2016) «Аб абыходжанні з адходамі».
-
Закон Рэспублікі Беларусь №205-3 ад 14.06.2003 (рэд. ад 31.12.2016) «Аб раслінным свеце».
-
Пастанова Міністэрства прыродных рэсурсаў і аховы навакольнага асяроддзя Рэспублікі Беларусь №5-Т ад 18.07.2017 «Аб зацвярджэнні экалагічных нормаў і правілаў» ЭкаНіП 17.01.06-001-2017 «Ахова навакольнага асяроддзя і прыродакарыстанне. Патрабаванні экалагічнай бяспекі».
Парадак разгляду зваротаў
Аб парадку разгляду
зваротаў грамадзян
у арганізацыях
сістэмы Міністэрства жыллёва-камунальнай
гаспадаркі Рэспублікі Беларусь
У мэтах упарадкавання разгляду зваротаў грамадзян і юрыдычных асоб, якія паступаюць у арганізацыі сістэмы Мінжылкамгаса, у тым ліку і звязаных з парушэннем правоў спажыўцоў жыллёва-камунальных паслуг, Міністэрствам распрацаваны і зацверджаны загадамі ад 20.01.2012 №6 і ад 22.05.20142 №62 Інструкцыя аб арганізацыі працы са зваротамі грамадзян і юрыдычных асоб у Міністэрстве жыллёва-камунальнай гаспадаркі Рэспублікі Беларусь і арганізацыях, якія ўваходзяць у яго сістэму (далей – Інструкцыя №6), а таксама Інструкцыя аб арганізацыі работы з заяўкамі і пісьменнымi прэтэнзіямі спажыўцоў жыллёва-камунальных паслуг у арганізацыях, якія ўваходзяць у сістэму Мінжылкамгаса (далей – Інструкцыя №62).
Акрамя таго, парадак разгляду зваротаў, у тым ліку зваротаў спажыўцоў жыллёва-камунальных паслуг, знайшоў адлюстраванне ў схемах, распрацаваных з мэтай удасканалення работы з насельніцтвам.
Дадзеныя дакументы ў вольным доступе размешчаны на сайце Мінжылкамгаса www.mjkx.gov.by ў раздзеле «Аб парадку ўзаемадзеяння дзяржаўных органаў у працы са зваротамі грамадзян і юрыдычных асобаў».
Звароты спажыўцоў жыллёва-камунальных паслуг падпадзяляюцца на заяўкі і прэтэнзіі. Парадак іх разгляду розны.
1. Зварот у абслуговую арганізацыю (напрыклад, у ЖЭС) з просьбай выканаць якія-небудзь платныя паслугі (замяніць змяшальнік і т.д.) Лічыцца заяўкай на аказанне бытавых паслуг. Гэта можа быць вусны зварот па тэлефоне ці зварот, які паступіў ў ходзе асабістага прыёму, альбо пісьмовы зварот.
Заяўкі прымаюцца і рэгіструюцца дыспетчарскай службай ЖЭС у дзень паступлення. З грамадзянінам заключаецца заказ-дагавор на аказанне бытавых паслуг. Кошт вызначаецца згодна з прэйскурантам цэн.
Работы выконваюцца ў тэрміны па дамоўленасці бакоў. Пасля выканання работ у рэгістрацыйным часопісе робіцца адпаведная адзнака.
2. Зварот у абслуговую арганізацыю (ЖЭС) па пытанні неаказання ЖКП, альбо аказання яе з недахопамі (напрыклад, нездавальняючая праца ручнікасушыльніка, адсутнасць ацяплення і інш.), варта лічыць прэтэнзіяй і разглядаць у адпаведнасці з артыкулам 20 Закона Рэспублікі Беларусь «Аб абароне правоў спажыўцоў жыллёва-камунальных паслуг» і Інструкцыяй №62.
Прэтэнзія можа быць прад’яўлена як у вуснай, так і ў пісьмовай форме. У дадзеным выпадку, вусна заяўленае патрабаванне спажыўца прынята лічыць заяўкай, а пісьмова – прэтэнзіяй, прычым незалежна ў якім выглядзе яно аформлена (спажывец можа пазначыць прэтэнзію, як заяву або скаргу).
Парадак разгляду прэтэнзій:
2.1. Прэтэнзія рэгіструецца ў дзень яе падачы і перадаецца упаўнаважанай асобе для арганізацыі выканання.
2.2. Работнік выканаўцы павінен прыбыць да спажыўца (грамадзяніна) не пазней аднаго дня або тэрміну, вызначанага дагаворам (у выпадку аварыі – адразу ж). Няспраўнасці і аварыі, якія ўзнікаюць у начны час, выхадныя і святочныя дні, ухіляюцца адмысловымі аварыйна-тэхнічнымі службамі.
2.3. Работнік выканаўцы ўсталёўвае факт наяўнасці і прычыны неаказання ЖКП (або аказання з недахопамі). Складае прэтэнзійны акт. У выпадку пацверджання факту, пры наяўнасці тэхнічнай магчымасці і згоды спажыўца, неадкладна забяспечвае належнае аказанне ЖКП.
2.4. На падставе прэтэнзійнага акта выканаўцы задавальняе патрабаванні спажыўца, альбо на працягу 5 дзён накіроўвае яму матываваную пісьмовую адмову.
Недахопы аказанай ЖКП павінны быць ліквідаваны выканаўцам у максімальна кароткі тэрмін, тэхналагічна неабходны для іх ліквідацыі, але не пазней месяца з дня прад’яўлення патрабавання, калі іншы тэрмін не вызначаны пагадненнем бакоў.
Гранічны тэрмін ліквідацыі няспраўнасцяў элементаў будынкаў з моманту іх выяўлення усталяваны нормамі Тэхнічнага Кодэкса ўсталяванай практыкі ТКП 45-1.04-14-2005 (02250) «Тэхнічная эксплуатацыя жылых і грамадскіх будынкаў збудаванняў. Парадак правядзення».
2.5. Калі выканаўца адмовіў у задавальненні патрабаванняў, спажывец мае права:
-
за свой рахунак арганізаваць правядзенне незалежнай праверкі (экспертызы);
-
абскардзіць адмову ў судовым парадку;
-
прыцягнуць да аказання жыллёва-камунальныя паслугі трэціх асоб, калі гэта тэхнічна магчыма, або выканаць работы сваімі сіламі, праінфармаваўшы пра гэта выканаўцу;
-
патрабаваць ад выканаўцы кампенсацыі кошту выкананых работ і дадатковых выдаткаў.
3. Зварот грамадзяніна (спажыўца ЖКП) па пытанні неаказання ЖКП, альбо аказання яе з недахопамі, якое паступіла ў вышэйшую арганізацыю, мясцовыя выканаўчыя або распарадчыя органы (Міністэрства, выканкам, Адміністрацыю Прэзідэнта і інш.) або іншыя арганізацыі, якія не аказваюць жыллёва-камунальныя паслугі, кваліфікуецца як скарга і павінна разглядацца ў адпаведнасці з Законам Рэспублікі Беларусь «Аб звароце грамадзян і юрыдычных асобаў» (далей – Закон) і Інструкцыяй №6.
У адпаведнасці з пунктам 3 артыкула 10 Закона, звароты, якія паступілі ў арганізацыі якія не адносяцца да іх кампетэнцыі:
-
на працягу 5 дзён накіроўваюцца арганізацыям для разгляду ў адпаведнасці з іх кампетэнцыяй з паведамленнем заяўнікаў;
-
альбо застаюцца без разгляду па сутнасці з растлумачэннем ў 5-дзённы тэрмін, у якую арганізацыю трэба звярнуцца;
-
звароты, у якіх абскарджваюцца судовыя пастановы, у 5-дзённы тэрмін вяртаюцца заяўнікам з тлумачэннем парадку іх абскарджання.
Звароты, якія адносяцца да кампетэнцыі арганізацыі, разглядаюцца па сутнасці непасрэдна ў арганізацыі ў тэрмін, устаноўлены заканадаўствам (15-30 дзён), альбо ва ўстаноўленым парадку накіроўваюцца на працягу 5 дзён у ніжэйшую арганізацыю з даручэннем аб разглядзе.
Адміністрацыйныя працэдуры
СПАЖЫЎЦУ
Тарыфы
Тарыфы на водазабеспячэнне і водаадвядзенне для насельніцтва
Устаноўлены рашэннем Віцебскага аблвыканкама ад 29.12.2020г. №735 (дзейнічаюць з 1 студзеня 2021 года).
Фіксаваныя тарыфы, якія субсідуюцца дзяржавай:
-
па водазабеспячэнню — 1,0445 руб/м³
-
па водаадвядзенню (каналізацыі) — 0,8604 руб/м³
Фіксаваныя тарыфы, якія забяспечваюць поўнае пакрыццё эканамічна абгрунтаваных затрат:
-
па водазабеспячэнню — 1,1623 руб/м³
-
па водаадвядзенню (каналізацыі) — 0,9177 руб/м³
Тарыфы на водазабеспячэнне і водаадвядзенне для юрыдычных асоб
Устаноўлены рашэннем Віцебскага аблвыканкама №620 ад 15.11.2022 (26.11.2022).
Па водазабеспячэнню — 2,01255,9471 руб/м³, без ПДВ, у тым ліку:
-
для юрыдычных асоб, якія займаюцца вытворчасцю алкагольных, слабаалкагольных, безалкагольных напояў і піва, на ваду, якую выкарыстоўваюць пры іх вытворчасці – 5,9471 руб/м³, без ПДВ
-
для арганізацый сістэмы МЖКГ — 1,2853 руб/м³, без ПДВ
Па водаадвядзенню — 1,4260 руб/м³, без ПДВ, у тым ліку:
-
для арганізацый сістэмы МЖКГ — 1,0936 руб/м³, без ПДВ
Тарыфы на паслугі па абыходжанні з вадкімі камунальнымі адходамі
Устаноўлены рашэннем
Віцебскага аблвыканкама ад 20.01.2021г.
№16, загадам УП «Віцебскаблводаканал»
ад 27.08.2021г. №371
(дзейнічаюць з 1 верасня
2021 года).
Гранічны
тарыф на паслугі па абыходжанні з вадкімі
камунальнымі адходамі,
якія аказваюцца юрыдычным
асобам, а таксама фізічным асобам (у тым
ліку індывідуальным прадпрымальнікам),
якія эксплуатуюць нежылыя памяшканні
– 5,00 руб/м³, без ПДВ.
Нормы водаспажывання
Устаноўлены рашэннем Віцебскага аблвыканкама ад 21.11.2019г. №608 «Аб нормах водаспажывання» (дзейнічаюць з 26.03.2020г.).
Платныя паслугі
Філіял «Полацкводаканал» УП «Віцебскаблводаканал» аказвае наступныя паслугі насельніцтву:
Прэйскурант тарыфаў (цэн) №1 на працы (паслугі), робленыя насельніцтву філіяламі УП «Віцебскаблводаканал» з 01.04.2021
Прэйскурант тарыфаў (цэн) №2 на працы (паслугі), робленыя юрыдычным асобам, індывідуальным прадпрыемцам філіяламі УП «Віцебскаблводаканал» з 01.04.2021
Прэйскурант тарыфаў (цэн) №3 на працы (паслугі), выкананыя для насялення філіялам «Полацкводаканал» УП «Віцебскаблводаканал» з 01.04.2021.
Прэйскурант тарыфаў (цэн) №4 на працы (паслугі), выкананыя для юрыдычных асоб, індывідуальных прадпрыемцаў філіялам «Полацкводаканал» УП «Віцебскаблводаканал» з 01.04.2021.
Цэх водападрыхтоўкi
(начальнік — Манжулiна Лілія
Антонаўна)
Кантактныя
тэлефоны:+375-33-375-34-56 МТС; (8-0214) 77-16-56.
Майстар
цэха, кругласутачнае:(8-0214) 77-41-75;
+375-29-856-43-12.
-
Працы па тэхнічным абслугоўванні артэзіянскіх свідравін:
— правядзенне агляду абсталявання з
праверкай мацавання і герметычнасці
замыкальнай арматуры;
— рэгламентныя замеры па вызначэнні
стану помпавага агрэгата свідравіны;
— замена помпавага абсталявання
свідравіны (помпавае абсталяванне
«Заказцы»).
Цэх водазабеспячэння (начальнік — Шавлюга Андрэй Аляксандравіч)
Кантактныя тэлефоны: 77-36-03, 77-41-75, 77-18-53, (8029) 604-02-99, (8029) 162-06-07 A1.
-
усталёўка, паверка і рамонт вадамерных вузлоў у кватэрах і індывідуальных жылых хатах.
Аўтатранспартная служба (начальнік — Громаў Дзмітрый Валер'евіч)
Кантактныя тэлефоны: 77-95-47, 8(044) 757-21-31 A1
-
земляныя працы па прыладзе катлаванаў і саджалак экскаватарам EK1420 (за 1 гадзіну 28,52 — 33,71 руб. без уліку паліва);
-
земляныя працы экскаватарам Амкадор (за 1 гадзіну 31,30 — 36,98 руб. без уліку паліва) ;
-
паслугі самаскіда МАЗ 5551 10т. (за 1 гадзіну 28,79 — 34,02 руб. без уліку паліва);
-
гідраўлічная прачыстка каналізацыйных сетак спецмашынай.
Вытворчая лабараторыя (загадчык — Маркевіч Наталля Леанідаўна)
Кантактныя тэлефоны: 74-36-66, 8(029) 346-05-50 A1
-
правядзенне лабараторных аналізаў прыроднай, пітной вады.
Участак па аказанні платных паслуг (начальнік — Зуева Таццяна Фёдараўна)
Кантактныя тэлефоны: 77-16-56, 8(033) 375-34-56 МТС, 8(029) 512-18-70 МТС, 8(029) 678-79-22 A1
-
Пракладка і рамонт вонкавых сетак водазабеспячэння;
-
Адпампоўка сэптыкаў, выграбных ям (6,00 руб. за 1 метр кубічны);
-
Пракладка і рамонт вонкавых сетак водаадвядзення.
КАНТАКТЫ
Дыспетчарская служба
(круглосуточно) — 774175; +375298564312; +375296831993
Кіраўнікі і спецыялісты
Дырэктар
Фелiсаў Аляксандр Анатолевіч
Кабінет № 308а
Тэл. 77-16-78
Намеснік дырэктара па арганізацыйна-тэхнічных пытаннях
Філіпаў Сяргей Канстанцінавіч
Кабінет № 308бы
Тэл. 77-17-58
Намеснік дырэктара па эканоміцы і фінансах
Рагозная Іна Уладзіміраўна
Кабінет № 303
Тэл. 77-94-25
Намеснік дырэктара — начальнік вытворча-тэхнічнага аддзела
Пірагоў Уладзімір Віктаравіч
Кабінет № 305
Тэл. 77-53-26
Начальнік аддзела бухгалтарскага ўліку, забеспячэння і маркетынгу
Марковіч Вольга Аляксандраўна
Кабінет № 203
Тэл. 77-17-24
Намеснік дырэктара па будаўніцтве
Голубеў Канстанцін Канстанцінавіч
Кабінет № 303
Тэл. 77-53-29
Начальнік аддзела кадраў
Герасімёнак Вольга Уладзіміраўна
Кабінет № 202
Тэл. 77-43-75
Начальнік службы АСКП
Панцялееў Генадзь Валер'евіч
Кабінет № 104
Тэл. +37529 384-08-03 (Velcom)
Начальнік энергослужбы
Крымскі Дзмітрый Пятровіч
Кабінет № 312
Тэл. 77-19-93
Начальнік цэха водападрыхтоўкi
Манжулiна Лілія Антонаўна
Тэл. 77-16-56
Начальнік цэха водазабеспячэння
Шаўлюга Андрэй Аляксандравіч
Кабінет № 105, 106
Тэл. 77-18-53, Тэл.77-36-03
В. а. начальнік цэха водаадвядзення
Урбановіч Віталь Яўгенавіч
Кабінет № 204
Тэл. 77-95-47
Начальнік аўтатранспартнай службы
Громаў Дзмітрый Валер'евіч
Кабінет № 101
Тэл. 77-95-47
Загадчыца вытворчай лабараторыі
Старшыня прафкама
Маркевіч Наталля Леанідаўна
Лабараторыя
Тэл. 74-36-66
Начальнік аздараўленча-побытавай службы
Бельская Таццяна Уладзіміраўна
Лазня №1
Тэл. 46-60-33
Электронныя звароты
Графік асабістага прыёму
Пасада |
Прозвішча, імя, імя па бацьку |
Прыёмныя дні |
Кабiнет |
Замяшчэнне на час отсутнасці |
Дырэктар |
Фелiсаў Аляксандр Анатольевіч |
1-ы і 3-і панядзелак месяца з 8:30 да 14:30 |
308 |
Намеснік дырэктара па арганізацыйна-тэхнічных пытаннях |
Намеснік дырэктара па арганізацыйна-тэхнічных пытаннях |
Філіпаў Сяргей Канстанцінавіч |
2-і і 4-ы панядзелак месяца з 8:30 да 14:30 |
309 |
Намеснік дырэктара — начальнік ВТА |
Намеснік дырэктара па эканоміцы і фінансах |
Рагозная Іна Уладзіміраўна |
2-і і 4-ы панядзелак месяца з 8:30 да 14:30 |
310 |
Эканаміст |
Начальнік аддзела кадраў |
Герасімёнак Вольга Уладзіміраўна |
Панядзелак – пятніца з 8:30 да 13:00 з 13:30 да 17:00 |
202 |
Інспектар аддзела кадраў |
Начальнік аддзела бухгалтарскага ўліку, забеспячэння і маркетынгу |
Марковiч Вольга Аляксандраўна |
Панядзелак – пятніца з 9:00 да 13:00 з 13:30 да 17:00 |
203 |
Намеснік начальніка аддзела бухгалтарскага ўліку, забеспячэння і маркетынгу |
Намеснік дырэктара — начальнік ВТА |
Пірагоў Уладзімір Віктаравіч |
Панядзелак – пятніца з 8:30 да 13:00 з 13:30 да 17:00 |
305 |
Вядучы інжынер вытворча-тэхнічнага аддзела |
Кіраўнік групы па камунальных разліках аддзела бухгалтарскага ўліку, забеспячэння і маркетынгу |
Манжулiна Ірына Сяргееўна |
Панядзелак – пятніца з 8:30 да 13:00 з 13:30 да 17:00 |
209 |
Спецыяліст па камунальных разліках |